måndag 6 april 2009

Virkad Kaffeservis med mjölkkanna, sockerskål med lock, kaffekopp med fat och sked, ägg i äggkopp med fat, godisskål med påskgodis


Denna servis har jag virkat. Jag och Lotta på Torgstenen ska försöka skapa ett litet påskhäfte till - sammans med olika virkade saker till påsken därav denna servis som jag designat själv och gjort virkmönster till. Jag har även designat tre olika varianter av dukar med påskmotiv på som också skall virkas upp. Garnet jag virkat i heter Bianca som är ett bomullsgarn och det kommer från www.torgstenen.se


































2 kommentarer:

Unknown sa...

hej camilla

såg din servis i gult, snyggt
har du mönster på den, är intresserad

Camilla´s hantverkshörna sa...

hej christina

jag har mönster till denna påskservis. det är flera mönster och jag har designat detta själv vilket innebär att jag inte ger bort mönstrena. jag kan sälja dom till dig för 130 kronor. Om du är intresserad av att köpa mönstrena av mig så kan ju maila mig. jag kan skicka mönstrena via mail.

mvh
camilla