lördag 14 mars 2009

Tröjor, Linnen och Toppar som jag stickat i olika modeller till mig själv

Denna tröja med flät - mönster har jag designat själv. Har tagit mönster från en modell på en tröja som jag trivs i och så har jag lagt in flätor.




Denna tröja är stickad i ett kornblått ullgarn. Mönstret till tröjan var väldigt roligt att sticka.








Detta linne har jag stickat med ett blom - mönster som också var väldigt roligt att sticka












Denna ärmlösa top har jag stickat med ett hål -mönster i en ut av mina favoritfärger som är aprikos







Denna söta kofta har jag stickat med ett flerfärgat garn som randar sig själv. Knapparna har jag gjort i cernitlera.





























Detta linne har jag stickat med ett rosa garn och runt ärmhål och kanten nertill på tröjan har jag virkat en picotkant. Knapparna till linnet har jag gjort med vit cernitlera











Detta linne har jag stickat med ett flerfärgat garn som randar sig själv. Knappen har jag gjort i cernitlera


























Detta linne har jag stickat i ett flerfärgat garn som randar sig själv































Inga kommentarer: