tisdag 11 november 2008

Barbiedockor som jag klätt i olika kläder som jag virkat under hösten

Denna klänning kallas för Vinter - klänning. Jag har virkat den i grått och gult bomulls - garn som heter Bianca.













Denna dress kallas för Business Suit. Jag har virkat den i gult och naturvitt bomullsgarn som heter Bianca.




















Denna dress kallas för Latana Fashion Dress. Jag har virkat den i ett blått bomullsgarn med silvertråd i. Jag har också virkat en underkjol till denna klänning som är vit.








































Denna klänning kallas för en Brudklänning. Jag har virkat ett par byxor till också. Kläderna är virkade i gult och vitt bomullsgarn som heter Bianca.




























































Denna klänning kallas för Strapless Gown. Jag har virkat klänningen i ett vitt mer - ceriserat bomulls - garn.








































































Inga kommentarer: